Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Eethuis Capadokya. Meer weten? Ontdek meer
Jeroen
24 jun 2026 om 8:59
Eten is lekker. Als je geduld hebt. Levertijd klopt van geen kant. Er stond tussen 30-60 minuten. Het eten werd na ruim anderhalf uur geleverd. "Het was druk". Zet dat dan ook op de site. Telefonisch onbeschoft behandelt, eten komt niet meer....
Liek
21 jun 2026 om 19:54
had 1 probleem maar dat is nu goed opgelost.. verder altijd goed en lekker eten daar. mijn man had grote broodje vlees
Jans
16 jun 2026 om 19:51
Zoals gewoonlijk weer heerlijk eten en snel bezorgd
Thérèse
12 jun 2026 om 21:16
Het eten was weer superlekker
Maurice
6 jun 2026 om 21:07
Heerlijk gegeten en door een beschaafde jongen bezorgd.
Jans
29 mei 2026 om 16:57
Echt heerlijk eten en snel bezorgd